Την ώρα που ο ψηφιακός μετασχηματισμός προχωράει με επιταχυνόμενους ρυθμούς υποβοηθούμενος ουσιαστικά και από τις συνθήκες που επέβαλε και εξακολουθεί να επιβάλλει η πανδημία, είναι λογικό η τάση αυτή να αντικατοπτρίζεται και στα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών που ηγούνται αυτής της διαρκούς ψηφιακής «επανάστασης».
Τα νούμερα ωστόσο που δημοσίευσε η Wall Street Journal σε αφήνουν – αν μη τι άλλο – με το στόμα ανοιχτό. Οι λεγόμενοι Big Tech (Apple, Microsoft, Amazon, Alphabet και Facebook) κατέγραψαν αύξηση κερδών κατά 1,1 $ τρις. με το αθροιστικό τους ποσοστό κέρδους να αυξάνεται κατά 24%.
Η τάση είναι ξεκάθαρη, αναντίστρεπτη και δείχνει φανερά και το άμεσο μέλλον. Τα πάντα, ακόμα και όσα ενδεχομένως αντιστέκονται προς το παρόν, είτε θα αποκτήσουν και ψηφιακή μορφή, είτε θα μετασχηματιστούν εξ ολοκλήρου ψηφιακά.
Για την επικοινωνία, αυτή η τάση δεν είναι καινούργια· κάθε άλλο. Σίγουρα όμως οφείλουμε να λάβουμε υπόψη μας πως κάθε digital στρατηγική δεν αποτελεί επί της ουσίας επιλογή αλλά μονόδρομο.
Εκείνο που έχει αξία πλέον είναι ποιες επιλογές μέσα στο πεδίο της ψηφιακής επικοινωνίας φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Σύμφωνα λοιπόν με μεγάλη έρευνα του socialinsider το Instagram παραμένει η κυρίαρχη επιλογή για την προϊοντική επικοινωνία, ενώ συντριπτικά κυρίαρχος τύπος περιεχομένου σε όλα τα μέσα παρέμεινε η φωτογραφία.