Για την προοπτική επιτυχίας της εφαρμογής Clubhouse συζητήσαμε πρόσφατα. Εκείνο που φαίνεται ότι συνηγορεί προς αυτήν την επιτυχία είναι η κατακόρυφη αύξηση της δημοτικότητας των ηχητικών αρχείων, όπως καταγράφει η Washington Post.
Είτε πρόκειται για μουσική – τα έσοδα σε παγκόσμιο επίπεδο από streaming μουσικής ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο – είτε για podcast, φαίνεται πως η ανάγκη των ανθρώπων να ακούσουν κάποιον ή και να συνομιλήσουν μαζί του είναι μεγάλη. Πιθανότατα οι συνθήκες που έχει επιβάλει η πανδημία να έχουν παίξει κι αυτές το ρόλο τους σε αυτό.
Το σίγουρο είναι πως μετά το Facebook και το twitter, το LinkedIn είναι ο νέος ανταγωνιστής του Clubhouse καθώς ανακοίνωσε την πρόθεσή του να αναπτύξει αντίστοιχες υπηρεσίες.
«Βλέπουμε σχεδόν κατά 50% αύξηση των συνομιλιών στο LinkedIn σε ιστορίες, κοινοποιήσεις βίντεο και αναρτήσεις στην πλατφόρμα», δήλωσε ο Suzi Owens, εκπρόσωπος του LinkedIn. «Κάνουμε κάποιες πρώτες δοκιμές για να δημιουργήσουμε μια μοναδική εμπειρία ήχου που να συνδέεται με την επαγγελματική σας ταυτότητα. Εξετάζουμε πώς μπορούμε να προσφέρουμε ήχο σε άλλα μέρη του LinkedIn, όπως εκδηλώσεις και ομάδες, για να δώσουμε στα μέλη μας ακόμη περισσότερους τρόπους να συνδεθούν με την κοινότητά τους », πρόσθεσε.
Ανεξάρτητα λοιπόν από το ποιος θα κερδίσει την κούρσα, η τάση των podcasts είναι τόσο ανοδική που είναι σίγουρο πως θα… ακούσουμε πολλά.