Συχνά καταφεύγουμε σε έρευνες και στατιστικές για να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε μια κατάσταση, μια προοπτική, μια επιλογή. Η ψυχρή αλήθεια των αριθμών αποτελεί πολύ πιο αξιόπιστο στήριγμα από όποια υποκειμενική «αίσθηση», όσο εμπεριστατωμένη κι αν είναι η τελευταία.
Και είναι αλήθεια πως οι αριθμοί είναι μερικές φορές τόσο εντυπωσιακοί που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια παρερμηνείας. Αυτό ισχύει για παράδειγμα με τα στατιστικά που δημοσίευσε το ιστολόγιο susurrus σχετικά με τη χρήση του influencer marketing τόσο σε παγκόσμια κλίμακα, όσο και συγκεκριμένα για την Ελλάδα.
Σταχυολογώντας τα πιο χαρακτηριστικά νούμερα δεν μπορεί κανείς παρά να σταθεί στο γεγονός ότι η δαπάνη για αυτού του είδους τις προωθητικές ενέργειες έχει εκτοξευθεί την τελευταία πενταετία από το $ 1.7 δις το 2016, στα $13.8 δις το 2021, ενώ η πρόβλεψη για το 2022 φτάνει στα $15 δις. Αντίστοιχα, στην Ελληνική αγορά, αναμένεται ανάπτυξη της τάξης του 80% στον κλάδο μέσα στο 2021!
Κι ενώ, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, το προνομιακό πεδίο για το influencer marketing θεωρείται το Instagram σε ποσοστά που ξεπερνούν το 90%, είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως σύμφωνα με τους ανθρώπους της αγοράς, η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να βρεις τον κατάλληλο influencer που θα κάνει την διαφημιστική καμπάνια επιτυχημένη.