Ο κατακλυσμός δημοσιευμάτων τα τελευταία 24ωρα γύρω από όσα – όντως ακραία – συνέβησαν στην ελληνική έκδοση της τηλεοπτικής εκπομπής big brother φέρνει ταυτόχρονα στην επιφάνεια έναν κλασικό αφορισμό σχετικά με την επικοινωνία: «Δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα».
The cliché implies that even publicity associated with negative comments, ie publicity for negative reasons, can harm a brand/corporate image, however it strengthens the awareness side and in some cases this is more important, especially in the long run.
Η αλήθεια είναι πως αρνητική δημοσιότητα και υπάρχει και μπορεί να αποδειχθεί από βλαπτική έως καταστροφική όταν μιλάμε για είδη προϊόντων όπως λόγου χάρη τα τρόφιμα και όχι μόνο. Σε άλλα προϊόντα ωστόσο, όπως είναι οι τηλεοπτικές εκπομπές, μπορεί να ισχύει ότι το να ακούγεσαι και να βρίσκεσαι στην επικαιρότητα – έστω κι αν είναι για να σε σχολιάσουν αρνητικά – σε ωφελεί.
Πολύ δε περισσότερο όταν πρόκειται για ένα τηλεοπτικό προϊόν που ούτως ή άλλως δεν συνοδεύεται από προσδοκίες και περγαμηνές «ποιότητας», η αρνητική δημοσιότητα θα έλεγε κανείς ότι είναι ενδεχομένως ένα «δώρο» κρυμμένο σε άσχημο εμφανισιακά περιτύλιγμα. Αρκεί βέβαια να ξέρεις πώς να διαχειριστείς μια επικοινωνιακή καταιγίδα ή να έχεις τους κατάλληλους συνεργάτες.
Έπειτα χρειάζεται να μπορεί κανείς να κοιτάξει λίγο πιο μακριά και να δει τη μεγάλη εικόνα.