Η Perception είναι πάντα έτοιμη να παρέχει ένα μεγάλο εύρος συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας με στρατηγική ευθυγραμμισμένη με την προοπτική σας.
Ανυπομονούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να δούμε αναλυτικά τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Εταιρικής Στρατηγικής: Παροχή συμβουλευτικής σε επίπεδο στρατηγικής για τους πελάτες μας σχετικά με τη θέση τους στην αγορά, το μήνυμα και τις επικοινωνιακές στρατηγικές, καθώς και βοήθεια στην ανάπτυξη και εφαρμογή ολοκληρωμένων marketing plans και επικοινωνίας.
- Analytics, reporting και Αξιολόγηση: Ανάπτυξη εξατομικευμένων μετρήσεων και βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) για τους επικοινωνιακούς στόχους του πελάτη και για την αξιολόγηση της επιτυχίας των ενεργειών επικοινωνίας.
- Διεθνείς δημόσιες σχέσεις: Παροχή στρατηγικών επικοινωνίας για πελάτες με παρουσία σε διεθνές επίπεδο, διαχείριση των σχέσεων τους με τα τοπικά ΜΜΕ και δημιουργία περιεχομένου σε διαφορετικές αγορές και γλώσσες. Συντονισμός εκδηλώσεων διεθνούς εμβέλειας και συνεργασιών με στόχο την διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας του πελάτη.
- Multicultural and Diverse Audience Outreach: Ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας για την αποτελεσματική προσέγγιση και εμπλοκή διαφορετικών κοινών και δημογραφικών ομάδων, διασφαλίζοντας πολιτισμική ευαισθησία και συμπερίληψη στα μηνύματα και τη συνολική τοποθέτηση του πελάτη.
- Brand Strategy: Παροχή συμβουλών στρατηγικής σχετικά με την ταυτότητα και τη θέση του πελάτη στην αγορά, ανάπτυξη και βελτίωση της ταυτότητας και των επικοινωνιακών μηνυμάτων, σχεδιασμός και εκτέλεση ολοκληρωμένων εκστρατειών marketing για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας.
- Διαχείριση Φήμης: Ανάπτυξη στρατηγικών για την ενίσχυση της διαδικτυακής και της δημόσιας εικόνας του πελάτη, παρακολούθηση και αντιμετώπιση online αξιολογήσεων, σχολίων και αναφορών για τον πελάτη, συμβουλευτική για την αντιμετώπιση αρνητικών κριτικών με επαγγελματικό τρόπο.
- Stakeholder Engagement: Αναγνώριση και χαρτογράφηση των βασικών εμπλεκομένων, συμπεριλαμβανομένων πελατών, συνεργατών καθώς και παραγόντων της βιομηχανίας, ανάπτυξη στοχευμένων στρατηγικών επικοινωνίας για την εμπλοκή και την οικοδόμηση σχέσεων με διαφορετικές ομάδες ενδιαφερομένων.
- Employer Branding: Ανάπτυξη και προώθηση του employer branding του πελάτη για την προσέλκυση εργαζομένων αλλά και τη διατήρηση των υπαρχόντων. Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου και εκστρατειών για την ανάδειξη της εταιρικής κουλτούρας, των αξιών και της εμπειρίας των εργαζομένων, αξιοποίηση τακτικών δημοσίων σχέσεων για την τοποθέτηση του πελάτη ως ελκυστικού εργοδότη στον κλάδο.
- Εταιρική υπευθυνότητα: Ανάπτυξη, υλοποίηση και προώθηση προγραμμάτων CSR/ESG, με εστίαση στους εξής τομείς: Υγεία, Περιβάλλον, Κοινωνία, Βιώσιμη Ανάπτυξη.
BRAND BUILDING & RESPONSIBILITY
MEDIA
- Υπηρεσίες Γραφείου Τύπου (δελτία τύπου, media events, διαχείριση αιτημάτων δημοσιογράφων)
- Καθημερινή επισκόπηση τύπου και αποστολή δημοσιευμάτων, θεμάτων επικαιρότητας και σύνοψη, εβδομαδιαία επισκόπηση κυριότερων θεμάτων επικαιρότητας, real time alerts
- Ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων με δημοσιογράφους καθώς και τα ΜΜΕ
- Ανάπτυξη και υλοποίηση media plans για την αποτελεσματική προσέγγιση στοχευμένου κοινού
- Υπηρεσίες περιεχομένου που περιλαμβάνουν τη δημιουργία, διαχείριση και διανομή ψηφιακού και έντυπου υλικού μέσω διαφόρων πλατφορμών για την αποτελεσματική επικοινωνία και εμπλοκή του κοινού.
- Υπηρεσίες δημιουργικού που εστιάζουν στην ανάπτυξη καινοτόμου και οπτικά ελκυστικού περιεχομένου καθώς και επικοινωνιακών εκστρατειών μέσω γραφιστικού σχεδιασμού και πολυμέσων για την ενίσχυση της ταυτότητας και του μηνύματος του πελάτη.
- Ελκυστικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα, το blog, και τα social media του πελάτη.
- Άρθρα Thought leadership, δελτία τύπου, συνεντεύξεις, white papers και case studies
- Δημιουργία και παραγωγή βίντεο, multimedia περιεχομένου.
- Branded podcast
CONTENT AND CREATIVE
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Σχεδίαση και υλοποίηση στρατηγικής διαχείρισης κρίσεων
- Διαχείριση επικοινωνιακής κρίσης, πάντα με γνώμονα τα διεθνή standards, τις τρέχουσες τάσεις και τις καλύτερες πρακτικές.
- Παρακολούθηση 24/7 θεμάτων ενδιαφέροντος του πελάτη και συμβουλευτική για την προστασία της εταιρικής φήμης και την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων.
- Διαχείριση της επικοινωνίας του πελάτη με τα media, του εργαζομένους, τους πελάτες και λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη.
- Ολοκληρωμένη εκπαίδευση για τους εκπροσώπους (spokespeople) του πελάτη σχετικά με την αποτελεσματική αλληλεπίδραση με τα μέσα ενημέρωσης
- Υλοποίηση εσωτερικών ενημερώσεων και εκπαιδεύσεων του προσωπικού
- Εκπαίδευση για διαχείριση κρίσεων και επικοινωνιακών κρίσεων
- Media Trainings
- Συνεχή υποστήριξη και καθοδήγηση για την διασφάλιση της συνέπειας στην επικοινωνία του μηνύματος και την απόδοση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
DIGITAL
- Σχεδιασμός και δημιουργία ιστοσελίδων
- Ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικών social media για την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας του πελάτη
- Δημιουργία engaging content για τα social media
- Web direct mail
- Google ads, Facebook ads, web banners, SEO etc.
- Ανάλυση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, παροχή εξειδικευμένων digital εργαλείων μέτρησης για την αλληλεπίδραση του πελάτη με το κοινό για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των digital επικοινωνιακών πρωτοβουλιών.
- Σχεδιασμός, διοργάνωση και διαχείριση όλων των logistics για διαδικτυακές, υβριδικές ή δια ζώσης εκδηλώσεις όπως ημερίδες, live events, webinars, επαγγελματικά συνέδρια, workshops και κλαδικά fora.
- Πρόσκληση ομιλητών με κύρος από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό
- Δημιουργία και εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων προβολής και roadshows.
- Ανάλυση για τη μέτρηση του αντίκτυπου και της επιτυχίας της εκδήλωσης
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
MARKETING
- Ολοκληρωμένο 360° Marketing Plan
- Έρευνα αγοράς και ανάλυση ανταγωνισμού
- Συνεργασία με την ομάδα marketing του πελάτη για την ανάπτυξη και εκτέλεση ολοκληρωμένων campaigns
- Δημιουργία σχέσεων με influencers σχετικούς με τον κλάδο του πελάτη, προκειμένου να διασφαλιστεί η επιτυχία των campaigns
- Προώθηση των συμφερόντων του πελάτη στο νομοθετικό και ρυθμιστικό πεδίο, διασφαλίζοντας ότι η φωνή της εταιρείας ακούγεται στις κρίσιμες διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
- Δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με κυβερνητικούς αξιωματούχους, ρυθμιστικούς φορείς και νομοθέτες.
- Συμβουλευτική, συντονισμός εκστρατειών πίεσης και τη δημιουργία συμμαχιών με σημαντικούς φορείς για την προώθηση ευνοϊκών πολιτικών και κανονισμών.
- Στρατηγική συμβουλευτική για το πολιτικό και ρυθμιστικό περιβάλλον
GOVERNMENT RELATIONS AND PUBLIC AFFAIRS
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Αξιολόγηση των εσωτερικών καναλιών και διαδικασιών επικοινωνίας του πελάτη
- Δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικών εσωτερικής επικοινωνίας για να ενημερώνονται οι εργαζόμενοι, να αυξάνεται η δέσμευσή τους, να ενισχύεται το ηθικό τους και να ευθυγραμμίζονται με τους στόχους της εταιρείας.
- Παροχή εκπαίδευσης και υλικών για την ενίσχυση της ομάδας επικοινωνίας του πελάτη.
- Ομιλίες στελεχών, παρουσιάσεις και εσωτερικές ανακοινώσεις
- Δημιουργία και διαχείριση πλατφόρμας εσωτερικής επικοινωνίας
Η ενίσχυση των μη κερδοσκοπικών και φιλανθρωπικών οργανώσεων είναι καίρια για την επίτευξη των στόχων τους και τη δημιουργία βιώσιμου αντίκτυπου στις κοινότητές τους.
Η Perception σε αυτό το πλαίσιο:
- Παρέχει Στρατηγική καθοδήγηση και υλοποίηση επικοινωνιακών δράσεων
- Αναλαμβάνει Καμπάνιες χρηματοδότησης. προσέγγιση δωρητών και πρωτοβουλίες ενεργοποίησης εθελοντών
- Συμβουλευτική PR για την αύξηση της ευαισθητοποίησης, την προσέλκυση χορηγών και την προώθηση θετικού κοινωνικού αντίκτυπου